Het Vlieger Traject

De Hartekamp Groep start 19 oktober met het Vlieger Traject. Het Vlieger Traject is een leerplek van de Hartekamp Groep en wordt op maandag en dinsdag van 09:00-16:00 aangeboden in lokaal 2 van De Schelp. Wij starten met vier cliënten aan het Vlieger Traject.

Het doel is om jongeren en schoolverlaters gericht te trainen in specifieke ontwikkeltaken naast hun normale werk of dagbesteding. Hierbij kun je denken aan arbeidsvaardigheden, omgaan met sociale media, zelfstandiger worden, geld beheren en het omgaan met collega's, vrienden en andere belangrijke relaties. Wat op school geleerd is, gaan cliënten oefenen in de praktijk bij het Vlieger Traject. Cliënten worden uitgedaagd om actief na te denken waar hun kwaliteiten liggen en waar ze zich kunnen verbeteren. Ze ontdekken waar hun ambities liggen en wat er nodig is om die te bereiken.

Wij, Jerry en Sanne, gaan de cliënten begeleiden tijdens het Vlieger Traject. Daarnaast komt het cursuscentrum elke dinsdagochtend om de cliënten cursussen aan te bieden met betrekking tot eerder genoemde thema's.

Mochten jullie vragen hebben, kom gerust langs!

Even voorstellen

Trainers het Vlieger Traject   Cursuscentrum