Centrum voor Jeugd en Gezin

Opvoeden is voor iedere ouder een uitdaging. Dit gaat meestal vanzelf, maar soms is het prettig om met iemand te kunnen sparren.

Wij Suat en Karen van het Centrum voor Jeugd en Gezin, zijn regelmatig aanwezig op school om vragen te beantwoorden. We geven gericht advies hoe te handelen. Positief opvoeden staat hierbij altijd centraal. We ondersteunen bij zelfstandigheid stimuleren en hoe je dat op een goede manier doet.

De Schelp is een school, waar leerlingen zitten die moeilijk leren of een beperking hebben, dit kan ook invloed hebben op de thuissituatie. Wij bieden dan ook graag een luisterend oor, terwijl het kind op school zitDit doen wij op vaste momenten in het jaar.

Groeten Suat en Karen

www.cjgkennemerland.nlVoor meer informatie kijk op onze website

www.samenopgroeien.nuBekijk hier het trainingsaanbod van het CJG

Stichting Leergeld Haarlem Zandvoort laat kinderen meedoen!

Heeft uw kind een fiets of een laptop nodig voor school? Of is de schoolreis of werkweek boven uw budget? Als u moet rondkomen van een inkomen op of net boven bijstandsniveau kunt u in aanmerking komen voor hulp van Stichting Leergeld. Zie www.leergeldhaarlemzandvoort.nl voor de voorwaarden of bel met 023 2052486 of mail naar