Algemeen nieuws

Voor deze pagina zijn we altijd op zoek naar de laatste nieuwtjes van en voor ouders!

Tips of ideeën kunt u doorgeven aan: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., onder vermelding van 'tip website- ouderpagina'.

Leerplicht

leerplicht

Voor de nieuwe folder 'Leerplicht' klik hier!

Baanbericht.

Bekijk hier de online versie

Baanbericht

Beste deelnemer, ouder of begeleider,

We hopen dat jullie allemaal een fijne zomer hebben (gehad). We hebben we een activiteitenkalender gemaakt waarin je alles kunt zien wat er bij De Baan aan clubs, cursussen en activiteiten te doen is. Je kunt deze hier bekijken en natuurlijk kun je er één ophalen op kantoor.

Tijdens de zomerstop vonden er in totaal tien zomeruitstapjes plaats. De meeste zijn al geweest; hiervan kun je foto's terugvinden op onze Facebook pagina.

Vanaf maandag 4 september beginnen de clubs en cursussen weer; zie hieronder.
We hopen dat jullie er zin in hebben!

Zonnige zomergroet,

het Baan Team

Start nieuw seizoen en vakantieplanning
We starten op maandag 4 september met het nieuwe seizoen.

We hebben voor jullie een vakantieplanning 2017-2018 die geldt voor alle clubs en die loopt t/m het einde van het volgende seizoen. Uitzonderingen hierop worden door de vrijwilligers van de clubs aan je doorgegeven.

Heb jij ook leuke foto's en/of filmpjes gemaakt tijdens de zomeruitjes?
We snappen natuurlijk dat het leuk is om die aan andere mensen te laten zien.
Sommige deelnemers of vrijwilligers willen niet op internet te zien zijn en daarom raden wij aan om je foto's en filmpjes met andere mensen erop niet zomaar op Facebook te zetten.

De Baan selecteert bewust welke foto's er op onze eigen Facebookpagina verschijnen.
Wil jij zelf liever niet op Facebook en/of onze website te zien zijn? Laat het ons dan even weten.

Haarlemse Week van de Ontmoeting
Wil je graag meer informatie over onze activiteiten, heb je ideeën of wil je graag met ons in gesprek welke activiteit(en) geschikt zouden zijn voor jouw cliënt/kind? Kom dan gezellig bij ons langs. In de Week van de Ontmoeting organiseren wij 2 inloopmomenten:

Op dinsdag 26 september is er een inloop met koffie van 10.00 tot 11.30 uur.
Op donderdag 28 september is er een inloop met een borrel van 15.00 tot 17.00 uur.

Baan sticker wedstrijd
"Waar blijf jij plakken?"
De Baan organiseert een stickerwedstrijd: Wie plakt een Baan sticker op de leukste plek en maakt hier een foto van? Lees hiermeer.

Op de meeste clubs zijn al stickers uitgedeeld, zodat je deze zomer kon meedoen aan onze actie. Ook kun je op kantoor een sticker ophalen. De wedstrijd loopt nog tot half september en daarna maken we een winnaar bekend.

We zijn benieuwd naar jouw foto!

Eetcafé

Woensdag 20 september is het weer smullen bij het Eetcafé van De Baan.

Bekijk hier de flyer en geef je snel op!

Music & More 007 Dance Party

Zaterdag 9 september is er weer Music & More bij De Baan. Iedereen van 12-20 jaar met een beperking kan komen feestvieren op onze James Bond Dance Party!

Bekijk de flyer en kom gezellig langs!

GayOkay nazomer BBQ

Zondag 17 september is er een nazomer BBQ met GayOkay.

Bekijk hier de flyer en geef je op!

Website

Deze e-mail is bedoeld voor deelnemers van De Baan en hun familie en begeleiders, om hen te informeren over onze activiteiten. Afmelden

Stichting De Baan
Nauwe Geldelozepad 17
2012 EV Haarlem
023-5314463

Email Marketing Powered by MailChimp

Stichting Jera.

De zomervakanties is weer voorbij, dus ook Stichting Jera ouder en kind start weer met haar activiteiten. Als eerste staat op het programma de Jera ThemaAvond op dinsdag 26 september a.s.

Deze avond wordt verzorgd door Rob Broersen en heeft als titel: Met autisme valt goed te leren.

Vind je het leuk om bij deze avond aanwezig te zijn? Meld je dan aan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Je bent van harte welkom!

Hartelijke groet,

Arjanne Boerendans

OPROEP.

We zijn op zoek naar ouders die graag hun kennis en ervaring zouden willen delen met ouders die net ontdekken dat hun kind autisme heeft. In de Flyer (aanklikken) is daarover meer te lezen. Ik heb het initiatief hiervoor genomen als ouder van een zoon met autisme die ook op de Schelp heeft gezeten. De gemeente Haarlem heeft er subsidie voor gegeven en het wordt door Kenter Jeugdhulp, CJG Zuid Kennemerland en MEE-de Wering gezamenlijk georganiseerd.

Op woensdag 5 april 2017 van 19.30-21.30 uur houden we een informatiebijeenkomst bij MEE/ de Wering Oostvest 60, Haarlem.  Ouders die geïnteresseerd zijn kunnen zich per e-mail bij mij aanmelden.

Met vriendelijke groet,

Astrid Lemmers